The Kinq
Kullandığım Tarayıcı : Madalyaları : Aktiflik : Burcun : Cinsiyet : Doğum tarihi : 08/12/94 Kayıt tarihi : 25/04/10 Yaş : 29 Nerden : Bolu Tuttuğum Takım : Ruh Hali : Mesaj Sayısı : 58 Başarı Sistemi : 2 Rep Puanı : 133
| Konu: Bioshock 2 Çarş. Mayıs 05, 2010 5:33 pm | |
| 10 yıl sonra tekrar Rapture’dayız BioShock 2, ilk oyundan 10 yıl sonrasını konu alıyor. Bunca yıl geçtikten sonra, tekrar Rapture’a döndüğümüzde sanki hiçbir şey değişmemiş gibi ekolojinin devam ettiğini gördüğünüzde şaşıracaksınız. Mekan tasarımları ilk oyundaki çizgisini takip etmiş. Fountain Futuristics gibi ilk oyunda olmayan yerler Rapture’a eklenerek mekan tazeliği korunmaya çalışılmış. Ama asıl değişim Rapture’da değil de yönettiğimiz ana karakterde ve hikaye akışında gerçekleşmiş. İlk oyunda yönettiğimiz Jack karakteri asla Big Daddy’ler kadar popüler olmadı; hatta oyunun kapağında ve afişlerinde bile hep Big Daddy’ler ön plandayı. Yapımcılar da bunu dikkate alarak bize BioShock 2’de Big Daddy olma şansı tanıyor. Evet, BioShock 2’de yönettiğimiz ana karakter bir Big Daddy, üstelik öyle sıradan bir Big Daddy değil; Rapture’daki ilk Big Daddy! (İLK OYUN İÇİN SPOILER GELİYOR) Zaten hatırlarsanız ilk oyunun sonunda Jack’in kendisi de Big Daddy oluyordu. Oyuncular ilk oyunda kendilerini Big Daddy yerine koymak gibi bir empati girişiminde bulunmamış olsa bile hiç kuşkusuz bu durum oyuna yeni bir perspektiften bakmanızı sağlayacak.
BioShock 2’de yine plasmid ve tonic’lerle silahlarımızı geliştirirken bu sefer daha farklı bir silah yelpazesine sahip olacağız. Bu kez Big Daddy olduğumuz için sağ elimizde kocaman bir delme aleti olacak. Kendi ekseni etrafında dönen dev matkap ile ortalığı birbirine katmanız mümkün. Yine sağ elimize ilk oyunda olmayan dev taramalı silahlar alabileceğiz. Sol elimize ise ateş püskürtebilen değişik bir eldiven giyebileceğiz.
| |
|